انجمن جهانی مهدویت

ابن وبلگ مطالبی در خصوص مهدویت است

انجمن جهانی مهدویت

ابن وبلگ مطالبی در خصوص مهدویت است

عرض تسلیت

باعرض سلام و گرامی داشتن شب ها قدر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین علیه السلام

توجه شما خوانندگان را به چند نکته جلب می نمایم

1-    دعا برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در این ایام

2-    به گفته بزرگان اگر در این شب ها خدا را به نا امیدی حضرت عباس بن امیرالمومنین در رساندن آب به خیمه های اباعبدالله قسم دهید دعا هایتان مستجاب می شود ونا امید نمی شوید .

3-    توجه شما را به وصیت امام علی علیه اسلام در ادامه مطلب جلب می نمایم که عمل به آن واجب است.حرم امیرالمومنین (ع)

شما را به ترس از خدا شفارش می کنم(تقوا) به دنیا پرستی روی نیاورید، گرچه به سراغ شما آید، و بر آنچه از دنیا ازدست می دهید اندوهگین مباشید حق رابگویید، برای پاداش الهی عمل کنید و دشمن ستمگر و یاور ستم دیده باشید. شما و تمام فرزندان وخاندانم ، وتمام کسانی که این وصیت به آن ها می رسد، به ترس از خدا نظم در امور زندگی ، و ایجاد صلح و آشتی در میانتان سفارش می کنم، زیرا من از جد شما پیامبر صل الله علیه وآله وسلم  شنیدم که می فرمود: « اصلاح کردن بین مردم، از همه ی نمازها و روزه ها برتر است»

خدا را خدا را! درباره ی یتیمان ،نکند گاهی سیر و گاه گرسنه بمانند، و حقوقشان ضایع گردد! خدا را خدارا! درباره ی درباره ی همسایگان حقوقشان را رعایت کنید که وصیت پیامبر شما صل الله علیه وآله وسلم است، همواره به خوش رفتاری با همسایگان سفارش می کرد تا آنجا که گمان بردیم برای آنان ارثی معین خواهد کرد. خدا را خدا را! در باره ی قرآن، مبادا دیگران در عمل به دستوراتش از شما پیشی بگیرند. خدا را خدا را! درباره ی نماز که ستون دین شماست. خدا را خدا را! درباره ی خانه خدا، تا هستید آن را خالی مگذارید، زیرا اگر کعبه خلوت شود، مهلت داده نمی شوید.خدا را خدا را! در باره ی جهاد با اموال وجان ها و زبان های خویش در راه خدا.برشما باد پیوستن با یکدیگر، وبخشش همدیگر،مبادا از هم روی گردانید، و پیوند دوستی را از بین ببرید .امر به معروف ونهی از منکر را ترک نکنید که بدهای شما بر شما مسلط می گردند ، آنگاه هرچه از خدا بخوانید جواب ندهد!

سپس فرمودند : ای فرزندان عبدالمطلب! مبادا پس از من دست درخون مسلمین فروبرید و بگویید، امیرالمومنین(علیه السلام) کشته شد. بدانید ! جز کشنده ی من کسی دیگر نباید کشته شود. درست بنگرید! اگر من از ضربت او مردم او را تنها یکضربت بزنید و او را مثله نکنید من از رسول خدا شنیدم که فرمود: «بپرهیزید از بریدن اعضای مرده، هرچند سگ دیوانه باشد».

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.